Online and on the ground: connecting those most in need with the UN

Published at UNA-UK


The distance between the UN Headquarters in New York and my hometown in Tunisia has shrunk over the past two decades. Today, in the age of laptops and mobile data, the United Nations feels more accessible, but many in the global South are still unable to participate.

When the United Nations was designing the Millennium Development Goals (MDGs) in the late 1990s, the public had little say in the process. Fifteen years later, thanks largely to the internet and online consultations, over nine million individuals were able to engage in setting priorities for the Sustainable Development Goals (SDGs).

Before the SDGs, the UN all too often only heard from large, well-resourced organisations, which may not reflect the reality at a community level, while the voices of the citizens who are most in need are not heard. But this new agenda provides an opportunity to re-balance power relations between civil society in the global North and South.


To achieve these targets, the UN needs to embrace the digital age with an emphasis on “leaving no one behind”. The first aspect of this is to provide simplified information via the UN website, such as accessible versions of key UN documents that can be downloaded on a phone. Better use of infographics to help the public better understand UN policy programmes would also help.

But online support is only part of the solution. There remains a major digital divide globally, with 60 per cent of the world offline, the vast majority in Central Africa, Southeast Asia and the Middle East. As a result, a considerable amount of indigenous and traditional knowledge from communities off the grid is not captured in intergovernmental processes.

The UN must provide better support to bring the voices of civil society directly from grassroots organisations.

To bridge this gap and connect rural communities to the World Wide Web, the SDGs aim to “provide universal and affordable internet access to the least developed countries by 2020”. In terms of infrastructure, the UN should encourage governments to scale up internet provision, improve internet literacy and prioritise mobile access for those who are in remote areas. We learned in 2011, during Tunisia’s historic political transition to democracy, that digital tools have become fundamental in mobilising the masses to take a stand on social, economic and environmental issues.

But it cannot stop there. To reach those most in need, with no imminent hope of entering the digital age, the UN must provide better support to bring the voices of civil society directly from grassroots organisations. On this front, the UN should ensure timely announcements of meetings and make more travel grants accessible to those who are ‘off-grid’ as well as working with host countries to ease the often-restrictive visa processes that attendees face. Only by enabling a platform for the hardest-to-reach voices can the UN ensure that it truly reflects the needs of the world’s seven billion people.

Comments

christina said…
Dacă ați fost dezamăgit de alte vrăjitoare și vindecători, care nu au reușit să ofere rezultatele dorite. Fii liniștit de data aceasta cu cel mai puternic și supradotaționat turnător de vrăji pe care îl poți întâlni vreodată.
Contactați-l dacă știți că vă confruntați cu soarta de mai jos
E-mail: wightmagicmaster@gmail.com
WhatsApp: +17168691327

(1) Îți place Ex-ul tău?
(2) Ai mereu coșmaruri?
(3) Vrei să fii promovat la locul de muncă?
(4) Vrei să alerge după tine femei / bărbați?
(5) Vrei un copil al tău?
(6) Vrei să fii bogat?
(7) Vrei ca soțul / soția ta să fie al tău pentru totdeauna?
(8) vrei să îți crești dimensiunea pula? / Să durezi mult când faci sex?
(9) Doriți să vă recuperați banii pierduți?
(10) Vrei să oprești divorțul?
(11) Vrei un divorț?
(12) Vrei ca orice dorință să fie acordată de cineva?
(13) vraja concep o nevoie de sarcină copil?
(14) Doriți să vă opriți căsătoria sau relația sau să vă rupeți?
(15) Vă este greu să câștigați un caz în instanță?
(16) Vrei să te căsătorești cu partenerul tău cât mai curând posibil?
Din nou, adresa mea de e-mail este: wightmagicmaster@gmail.com
WhatsApp: +17168691327

Contactați-l imediat pentru toate problemele dvs. și rezolvați situația în câteva zile.
Raro said…
It is a privilege to share this miraculous testimony with the world. This is Beth Walters from England. My husband divorced me 4 months ago and I was full of remorse because I didn't know what to do to change my husband's problems. I searched the internet for help on how I could get help in my marriage and discovered wonderful witnesses to the wight love Spell that was progressive with its spells. I contacted him and Dr. Wight told me that he would prepare a spell for me to bring my husband back. I was skeptical, but I had no choice but to work with him. 2 days later, my husband called me to come home from that day and until now, I have lived peacefully. He returned now with so much love and care. today I am glad to announce to you all that this spell player has the power to bring back lovers and the most surprising thing is that our love is very strong now, every day is happiness and joy. and There is nothing like being with the man you love. I will recommend Dr.Wight to anyone who needs help. If you have any problems, contact Dr.Wealthy, I guarantee 100% that he will help you !!.
Email: wightmagicmaster@gmail.com

WhatsApp:+17168691327
Amuhmm said…
Mulțumesc domnule pentru vrăjile tale reale. Numele meu este Zara Matteo. Acest lucru este cu adevărat incredibil și nu am experimentat niciodată așa ceva în viața mea. Înainte de a vă cunoaște, domnule, am încercat toate mijloacele probabile pe care le-am putut pentru a-mi aduce soțul înapoi, dar am ajuns să-mi dau seama că nimic nu funcționează pentru mine și că soțul meu a dezvoltat multă ură pentru mine. Am crezut că nu există nicio speranță de a mă reîntâlni cu fostul meu soț. Dar când am citit recenzii bune despre modul în care DR WHITE îi ajută pe ceilalți, am decis să-i trimit un mesaj prin WhatsApp: +17168691327. să încerc și am făcut tot ce mi-a instruit și am avut încredere în el și i-am urmat instrucțiunile, întrucât el m-a garantat în 48 de ore și tocmai atunci fostul meu m-a sunat. Domnule, acum suntem mai fericiți ca niciodată. Totul arată perfect și atât de natural! Vă mulțumesc foarte mult domnule pentru vrăjile dvs. autentice și incontestabile. aici din nou e-mailul său:

wightmagicmaster@gmail.com

.com Îl poți și Whatsapp:
+17168691327
Marian said…
Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația dvs. Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
WhatsApp: +2348032246310
Anonymous said…
Sunt foarte recunoscătoare Dr Dawn Acuna, pentru că mi-a adus înapoi soțul care m-a părăsit pentru o altă femeie, în acel moment, soțul meu M-a părăsit, am crezut că am pierdut totul până când o prietenă de-a mea mi-a dat dr Dawn Acuna, contact WhatsApp, i-am trimis un mesaj și i-a spus durerea prin care trec, așa că ea mi-a spus că totul va fi bine, dacă am încredere și cred în ea, vraja va funcționa cu siguranță pentru mine și soțul meu sigur se va întoarce acasă și ea mi-a spus ce de făcut, așa că acele lucruri au fost făcute și 48 de ore mai târziu, soțul meu s-a întors acasă cerșindu-mi iertare, sunt atât de fericit și recunoscător Dr Dawn Acuna, dacă aveți nevoie de ajutorul ei, contactați-o, este precisă și sinceră,
* Dacă vrei să vrăji pentru a concepe.
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
* Dacă vrei să-ți întorci iubitul
*Dacă vrei să vindeci orice fel de boală
* Dacă aveți nevoie de vrajă pentru a obține o slujbă bună. Si etc. scrie-i pe e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
WhatsApp: +2348032246310
Amenda said…
Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei să vindeci vreo boală.
*Dacă vrei noroc în viața ta.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
: e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
Whatsapp: +2348032246310
Thanks For Being Truthful, I Will Immediately Share Your Blog On My Facebook And Instagram Platform To Many Other Members Of My Group And Also Take The Advantage To Share With You The New

UNDETECTED FAKE BIRTH CERTIFICATE FOREIGNER USE TO OBTAIN PASSPORTS ABROAD FREELY Which Many Are Ignorant Of At The Moment, It Is Also The Easiest Way To Obtain Dual Nationality Through This Birth Certificate In Any Country. I Request Your Permission To Join Our 379.3k Members TELEGRAM GROUP
To Share With Us Your Daily Post For It To Also Reach My Audience. Thanks, I Am Scott From Globex, We Await You On Our Platform To.
You Can Call Me Scott.
Antonio Rainey said…

I in addition to my friends have already been studying the good key points located on your web site and immediately got a terrible feeling I never thanked the blog owner for those tips on . HOW TO OBTAIN A VALID REGISTERED PASSPORT ONLINE THAT WORKS
Y’all don’t forget to join this TELEGRAM GROUP for more information about a passport from any country. You can also take advantage to learn and meet many Experts who will guide you on numerous techniques for anyone who love hacking and don’t know how to go about it .
Janeb said…
Trebuie doar să spun această mărturie, numele meu este Mariah Carey, m-am căsătorit cu 9 ani în urmă fără nici un copil care să arate pentru asta, soțul meu m-a urât și soacra mea s-a purtat atât de rău, asta m-a frustrat, am venit Căutând ajutor online, apoi am văzut multe mărturii despre cum Dr Dawn acuna a ajutat mulți bărbați și femei, am contactat-o ​​imediat pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, ea a promis că mă va ajuta și mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut totul perfect, la urma urmei, ea mi-a cerut să merg la spital o scrisoare de 1 lună și spre surprinderea mea am fost însărcinată în 1 săptămână, dar acum îi sunt atât de recunoscătoare pentru că am născut frumosul meu băiețel și eu și familia mea trăim în pace și fericire. acum, contactează-o pe Whatsapp. (+2348032246310)
*Daca vrei sa ramai insarcinata
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei o căsătorie pașnică.
*Dacă vrei să vindeci vreo boală sau orice altceva.
Sophia said…
MAGIA ALBA ESTE UN SALVATOR AL VIEII SI TE ASIGUR DE ASTA.
Mă numesc Maria Popescu și sunt aici să mă alătur multor oameni de aici pentru a-i mulțumi MAGIEI ALBE pentru ajutorul și gesturile amabile față de mine. Am avut o experiență îngrozitoare trecând prin dureri de inimă cu soțul meu. M-a părăsit și am fost devastată și nu am găsit niciun ajutor de care aveam nevoie pentru a-l recupera. La un moment dat am fost deprimat până am dat peste pagini în care oamenii au mărturisit despre cum i-a ajutat MAGIA ALBĂ. L-am contactat și nu a ezitat niciodată să mă ajute. Nu numai că mi-am recuperat soțul după 48 de ore, dar dragostea și fericirea mi-au fost restaurate mai bine ca niciodată. MAGIA ALBĂ este o personalitate uimitoare și nu-i pot mulțumi suficient pentru serviciul său altruist față de umanitate. contactați-l acum prin e-mail:
{ findritualforlife@gmail.com }
Whatsapp: +2349046229159
+3550685677099

Popular

تكذيب لكل ما نشر في وسائل الإعلام

Media Control and Political Power in democratic societies ?!

Youth Radicalisation and Distrust

Ma réponse à son Excellence Monsieur Emmanuel Macron